Tvoj nalog

Prijava

Zaboravili ste lozinku? Registruj se

Kako odabrati pravi parfem?

/
12.11.2020.

Kupovina parfema je poseban i delikatan proces koji se razlikuje od kupovine stvari poput odeće, obuće, kozmetike i kozmetičkih proizvoda. Kada kupujete odeću važi pravilo „ono što vidiš, to i dobiješ“. Parfemi se otkrivaju kako vreme prolazi.

"Nevidljivi dodatak za bilo koji odevni predmet je parfem." - Carolina Herrera

Ako želimo biti autentični u svoj stil moramo uvrstiti i pravi parfem. Ono što nas čini različitim od drugih jeste način na koji nosimo parfem. Često se provlači pitanje koji je to pravi? Mi ćemo probati da vam odgonetnemo ovu tajnu.


Odabir parfema


Ako ste ljubitelj zavodljivih mirisa, dobro znate na šta da obratite pažnju. U prvi plan uvek dođe bočica. Izgled bočice parfema može mnogo da govori o samoj mirisnoj noti koja se nalazi u njoj. Tako ćemo dok pretražujemo parfeme naići možda na parfeme Bond No. 9. Bočice ženskih parfema mame senzualnošću, dok bočice parfema za muškarce odušu elegancijom, misterijom i odvažnošću. Kada naše čulo mirisa dođe u dodir sa onim što je u bočici shvatimo suštinu. Jednistveno blag miris jasmina i dominantna nota bele frezije ili kombinacija pačulija, bergamota i vanile obara sa nogu.

 

Unikatnost se stiče veštim balansom između spoljnog i unutrašnjeg. Tako funkcionše svet mirisa i parfema. Isto tako možemo dati primer Carolina Herrera parfema. Good girl, pakovanje dostojno jedne dame. Dame koja ume da prepozna razliku.

 

Saveti za pronalazak idealne mirisne note 

 

1. Istraživanje mirisa


Prvi i najvažniji savet jeste da zamislite sebe dok nosite određen parfem. Koje mirise volite? Da li ste za lagane mirisne note ili možda intenzivnije? Vaš karakter je idealan pokazatelj, istražite svoje unutrašnje pokretače. Pokušajte da se zamislite u određenoj mirisnoj noti.

Kada kupujete parfem potrebno je da ispuni tri uslova koja se poklapaju sa Vama - Intenzitet, miris i poruka koju nosi.

2. "Probanje" parfema


Svaki miris drugačije miriše na različitim osobama. Najčešći savet koji možete dobiti jeste da parfem postavite na koren šake. Ovde je koža najosetljivija, protok i cirkulacija krvi veliki. Na ovakvim regijama, temperatura je drugačija. Cirkulacija palpira i kožu čini pokretljivom. Ovo su idealni uslovi za testiranje parfema. Takođe, regije koje su dobre jesu tik iza uha kod korena ušiju i vrata. Svi zglobovi na vašem telu i pregibi jesu podobna mesta za test zonu. Imajte samo pre toga u vidu da ne smete nanositi više mirisa na jedno mesto. Isto tako i da se niste naparfemisali pre toga. Mešanje mirisa može dovesti do totalno drugačijeg mirisnog raspoznavanja.

Idealno je da sačinite spisak uslova koje parfem mora ispuniti. Na ovaj način ne možete da dođete u situaciju da skrenete sa pravog puta.

 

3. Mirisne note


Godišnje doba i biranje idealnog parfema, jeste bitan faktor. Istraživanja su pokazala da žene i muškarci kupuju različite mirise tokom sezone. Leti biramo one osvežavajuće sa notom svežine. Sa laganim obrisima limunove trave ili kivija... Dok zimi biramo one jače mirise koji su inspirisani toplinom, romantikom, ružinom vodicom.

Univerzalni savet jeste da istražite svoju okolinu i mirise. Da li vam možda prija vanila ili čokolada? Možda ste ljubitelj note mošusa ili sandalovine?


Naravno vaše dnevne aktivnosti uticaće na odluku oko toga koji parfem kupiti. Ono što jeste pravilo imajte uvek više opcija. Postoje dnevne varijante parfema kada idete na posao, ručak sa prijateljima ili poslovnim partnerima, kada odlazite u šoping, teretanu... Isto tako postoje i one note koje vam pružaju samopouzdanje.

 

 

  • Odluka
    Pažljivo ispitajte sebe pre kupovine. Kada konačno suzite svoj izbor, tada ste u potpunosti spremni da poručite.

 

Postoji li idealan parfem?


Nevezano za to jesmo li muškarac ili žena, uvek tražimo parfem prema našem senzibilitetu. Ono što smo do sada otkrili prateći statistiku jeste da su muškarci privrženiji mirisu.

Kada muškarac pronađe parfem koji mu odgovara često ga iznova kupuje. Promeni li svoj parfem on se opet vezuje sa svoj "idealan" miris. Dok je to kod dama malo drugačije. Damama je dat širi izbor, dame su te koje imaju par svojih omiljenih parfema i spremne su da uvek istražuju i dodaju svoje omiljene mirise.

Od klasika među proizvođačima Coach, Mont Blanc, Prada, Versace, Burberry, Kenzo, pa do zavodljivih nota Paco Rabanne, Nina Ricci, Jimmy Choo, Jean Paul Gaultier. Takođe, imamo u ponudi i one note koje su inspirisane akcijom Iceberg, Diesel, Mochino... Sve na jednom mestu i originalno, tako sa sigurnošću možete kupovati za sebe i vama dragim osobama na dar. Ono što je bitno kod kupovine parfema jeste originalnost. Originalni parfem daruje i vama tu čar prepoznatljivosti.

 

Senzualnost

„Parfem je senka duše.“ - Dior


Način na koji doživljavamo mirise jeste drugačiji. Ne volimo svi iste mirisne note, niti volimo svi oštrinu mirisa. Neki od nas vole blagost i tanane mirise. Međutim šta god voleli, birali i kupovali to zapravo opisuje nas. Kada biramo parfem mi biramo i naš mirisni identitet.

 

Herojska misija parfema

 

Kako odabrati pravi parfem? Ovim odabirom mirisa mi otkrivamo sebe. Na ovaj način stičemo dodatno samopouzdanje i zračimo sezualnošću. 

Dobar parfem na nama stoji isto kao i fino skrojeno odelo. Prosto se taj miris pripije uz nas i kroji nam nevidljiv omotač koji nas u isto vreme i akcentuje i štiti. U zavisnosti od prilike za koju nanosimo parfem, možemo da se upoznamo sa pravim moćima ovih jedinstvenih mirisnih formula.

 

Zaključak:


Ako postoji bilo šta što vas dok birate tera na razmatranje, možete nam se obratiti. Svet parfema smo upravo sačinili i prilagodili za vas. Nadamo se da smo sve vaše potrebe našom ponudom i kolekcijom pokrili. Možete birati za vas ili dozvoliti da neko sa radošću bira vama. Naravno možete i vi nekom pružiti radost. Mogućnosti su velike, prilike mnogobrojne, ne dozvolite da vas idealan miris i suviše čeka.


Kada imate neki osećaj da trebate nešto izmeniti u danu, možda je baš to poziv da probate novi parfem.


Nanošenje parfema daruje radost i unosi miris u vaš dan. Kada se već užurbano krećemo kroz dane, ostavimo traga sasvim dovoljno da onaj ko treba i oseti naš trag u njemu.